top of page
Bilde (digital dialog) til infoskjerm.pn

ÅPNINGSTIDER OG TILGJENGELIGHET

Vi prøver hele tiden å finne en måte å jobbe på for å ha tid til alt som skal gjøres. Fastlegene tilbringer mye av dagen på sitt kontor i samtale med ulike pasienter. Helsesekretærene skal rekke over en del andre oppgaver. Disse inkluderer å svare i telefonen, være tilgjengelig i ekspedisjonen, ta blodprøver og drifte laboratoriet og assistere legene ved behov. 

Våre hovedoppgaver er diagnostikk, behandling og oppfølging av sykdom. Vi ønsker derfor å finne en balanse mellom de ulike oppgavene slik at de som ønsker å komme i kontakt med oss gjør det, samtidig som de andre oppgavene kan utføres. Av den grunn har vi redusert tilgjengeligheten på telefonen og i ekspedisjonen. Dersom du kommer til legesenteret og det ikke er noen i ekspedisjonen; sett deg og vent noen minutter. Legene henter stadig pasienter fra venterommet og man kan da huke tak i dem, så prøver de å hjelpe eller gi videre beskjed. 

Den aller letteste måten å komme i kontakt med oss på er via Helsenorge.no. Beskjeder sendt gjennom Helsenorge.no havner rett inn på skjermen til legene og vil besvares fortløpende. På Helsenorge.no kan du dessuten sjekke dine resepter, bestille time, fornye resepter, sende legene beskjeder, starte e-konsultasjoner, sjekke status for frikort mv. 

Chart & Stethoscope

ÅPNINGSTIDER

Legesenter: Mandag - Fredag: 08.30 - 15.00

Resepsjon: Mandag - Fredag 08.00 - 11.30 og 12.30 - 15.00

Laboratorium: Mandag - Fredag 08.30 - 10.00 og 12.30 - 14.00

Telefontid: Mandag - Fredag 08.00 - 16.00

Ved behov for helsehjelp utenom våre åpningstider, ring legevakten på telefon 116 117 eller ring 113 ved en akuttsituasjon

bottom of page